Akhtubinskaya היכרויות לוח ההודעות

זמן מה השתקעו בהרהוריהם הנוגים. אחר כך אמר חידק החולירע:
זה אפשר», הירהר הפטרוסלינון. «אבל מה יש לעשות?»
ערב אחד ישב הנער על המדרגות והרהר. הוא גמר להכין את שיעוריו, ירד אל עץ השזיפים וספר בדיוק ארבעה עשר שזיפים שעוד נותרו.
Akhtubinskaya היכרויות לוח ההודעות
«הבאמת אני יכולה לסמוך על מה שאת אומרת?» שאלה הצעירה.הקב»ה התורה לישראל, מה כתוב בה, חרות על הלוחות, וכבר בארוה דהיינו
«למה לא בנית לך קן כמו ציפורים אחרות הגונות?» אמרה הצעירה. «ומדגירה את הביצים שלך? והבאת לילדים שלך אוכל? למה? למה?»
Akhtubinskaya היכרויות לוח ההודעות
«נו, לאכול הרי לא תאכלי אותי!» אמרה העכברה והוסיפה ללקק מהסוכר. «הוי אלי שבשמים, כמה זה טעים!»
«אני מעדיף למות ולא להיפרד מהקנרי שלי», אמר הנער ושלח אליו מבט אוהב.
«זה מפני שאני בונה חתיכת יבשה», אמר הים.
«עכשיו יבוא כל השאר לגמרי מאליו», הפטירה הזקנה. «ברוך השם! היום הזה עברנו. התפטרנו מהמון אספסוף. מזל שבכל התל לא נשאר אפילו זכר אחד. רק הייתי רוצה שהחזקנו בנסיכה המתפרעת. היא היתה הטובה מכולן.»
«פרקן», אמר, «פרקן קטני!»
הלילה, מתחלקות על ג’ פעמים ארבע, יש גם כן ברקיע, שג’ כתות מלאכים מזמרים

Оставьте комментарий