צ’אט היכרויות 18

הראשן שחה פעמים אחדות לפה ולשם ונגס באחד מצמחי המים. אחר כך הוא חזר ועצר תחת האבן ואמר:
אחר כך הם שתקו זמן מה. בנימת ברכתם הם הציגו עצמם כאצילים מכובדים; ולכן הם ידעו, שההמשך יתגלגל מעצמו.
«אוהו מזה באמת אפשר לקבל דיכאון», אמרה הזרזירה. «כדאי לך לטייל קצת, לראות עולם. זה מרענן ועושה מצב-רוח טוב.»
צ’אט היכרויות 18
«מעט מאד», השיב האשור. «נותרו לי עוד שבעה עלים ירוקים; בטרם תחלוף השנה יקיץ קצי.»«סלק, סלק, סלק!
«אני כבר לא מאמינה כלום», השיבה העכברה. «אינני מאמינה שהנקבה הזאת תטיל ביצים.»
צ’אט היכרויות 18
עלמא בעי למגביה מניה חדי.
«אני רק שן-ארי קטן», אמר הנבט. «ישבתי עם המון אחי על הראש של אמא. לכל אחד ממנו היה מחובר מצנח קטן. ‘עתה עופו לכם, ילדי’, אמרה אימא; ‘ככל שתרחיקו עוף, כן ייטב. אני לא אוכל לעשות למענכם יותר ממה שעשיתי; וגם לא אכחד שאני קצת דואגת לכל הילדים שהבאתי לעולם. אבל זה אין להשיב עוד, ואני מקוה שתגיעו למקום שבו יוכל שן-ארי הגון למצוא את מזונו.’ »
«באמת? אני מודה לך!» קראה הקודחנית.
לך אתננה ולזרעך. ושואל, וכי אותו המקום בלבד הבטיחו הקב»ה, שהיה רק
«אני הפרקן», אמר הצמח.
«אז טוב», אמר הכוכי, «אז נספר. אבל מי יתחיל ראשון?»

Оставьте комментарий