צ’אט היכרויות קרסנויארסק

«היי, את, אדמה שחורה … הואילי להגיד לנו אם אושרנו בא לנו בזכותך!»
«זה גם אני איני יודע», הודה האלון. «אבל בכל זאת אני אומר: היזהר. ראה אם לא תוכל להשפיע על הציפורים שמבקרים אצלך שיחטטו ויוציאו את האדמה מהחור שבראשך, לפני שהוא יהיה יותר מדי עמוק.»
הקודש, שרוח הקודש היה שורה על דוד ואמר שירה. ועל כן כולם ברוח
צ’אט היכרויות קרסנויארסק
אז הוא נשבר, למטה סמוך לשורש. חישוק הברזל שהקיף את ראשו עף בשיקשוק על הדרך הקפואה. הגדר התמוטטה. גינת הצמרת התפזרה לכל העברים לפני הרוח … שיח הדומדמניות וצמח התות, החוזרר והאלון הקטן, צמחי שן-הארי והסיגלית … הכל ביחד הועף משם והלאה, ואין איש יודע מה היה עליהם מאז.דא הוא אתר דאקרי שם כד»א (שמואל ב’ ו’) אשר נקרא
«שאני שכחתי?» התכעסה הצפרדע. «בימי נעורי היו מושגים אחרים על דרך ארץ, העלמה הצייצנית! כשאני הייתי נערה צעירה, לא הייתי מתרוצצת במים עם קישקושים כאלה בראש כמו אלה שיש לך!»
צ’אט היכרויות קרסנויארסק
«ובעצם היתה החולדה הפושעת», אמרה היערונית. «זה היה באמת רע בשבילך.»
«אתה תבנה לך אתה», אמר הים. «אני שוטף משם את כל גיבובי הבוץ האלה, ברגע שמתחשק לי.»
«אכול!» ציוותה הקיבה. «אם לא תאכל, תצטער אחר כך. נחוץ לך חיזוק.»
שאנו מתפללים בלחש. ושועתי האזינה, זהו תפלה בהרמת קול, שאדם מרים
אבל היה מאוחר מדי. החולדה השחורה הושיטה כל ארבעת גפיה ממנה והיתה בין רגע פגר מת.
«רק שלא תצטעצעי לך כמו איזו בתולה זקנה!» הוכיח הקיפוד. «את נבחרת להתחיל. ועכשיו אל תתנגדי!»

Оставьте комментарий